Az összetartozás jegyében - határtalan kirándulás

A Határtalanul pályázattal minden évben a hetedik osztályosok utazhatnak. Ebben az évben Péliné Eszenyi Hajnalka tanárnő készítette el nekünk. Nagy örömünkre a pályázat nyert, így április végén, négy napra Romániába utazhattunk. Felfedező utunkon elkísérték osztályunkat, Balogh Lászlóné Lívia tanárnő és Turákné Szente Adél tanárnő, ezúton is köszönjük áldozatos munkájukat.
Első napon meglátogattuk Nagyváradon a katolikus székesegyházat, majd tovább buszozva egy túra következett a Székelyjó vízeséshez. Összesen tizenkét kilométert sétáltunk, de megérte a csodás látványért. Az első éjszakánkat a zsoboki gyermekotthonban töltöttük, időnk nagy részében a gyerekekkel voltunk. Második napunkon a Tordai Sóbányába mentünk, aminek mérete, különlegessége lenyűgözött bennünket. Ezután ismét túráztunk- a Tordai- hasadék egy részét fedeztük fel. Napunkat Mezőmadarason fejeztük be, ahol a második szálláshelyünk volt. A harmadik napon Marosvásárhelyre mentünk, ahol koszorút helyeztünk el Bethlen Gábor és Bolyai Farkas és János szobrához. Megtekintettük a Teleki Tékát, majd utunk a marosvécsi kastélyba vezetett. Wass Albert nyughelyénél is tiszteletünket tettük.  Vacsoránkat Marosugrán a kastély festői környezetében fogyasztottuk el.  Az utolsó napon megtekintettük Kallós Zoltán néprajzi gyűjteményét Válaszúton. Hazafelé a kincses Kolozsvárott tettünk rövid kirándulást.  Utunk során rengeteg élményt gyűjtöttünk, számos hasznos tapasztalattal, külhoni ismeretségekkel tértünk haza. A 7. a osztály nevében köszönöm osztályfőnökünk törődését és szervező munkáját.